TOTOAFRIKA.reismee.nl

Marokko deel 2

hadden nog best wel wat pakken bij gekunnen

Reacties

Reacties

Harry Ballesteros

Hopelijk komt hij de mensen van "blik op de weg" niet tegen want dan heeft hij een probleem..

The Plumber

Ha die Toon.
Weer heb ik genoten van je verhalen, en ik weet dat er geen woord van gelogen al zijn. Daar we samen ook vergelijkbare avonturen hebben beleeft.
Maar hoe zit da nou met je gebroken been, is het metaal moeheid of kan die prothese je gewicht niet meer dragen???
Ik hoop dat het laatste niet het geval is want anders hoeft Mieke de reserve prothese niet meer op te sturen.
Ha Ha Ha.
Maar goed genoeg gezeverd ik wens je nog veel veilige km.

Groetjes The Plumber.

The Plumber

He Toon hedde ook oe vingers gebroken of hede gine tied om te type. ik ben benieuwd of de nieuwe prothese is aan gekomen.
Ik hoor / lees het wel groetjes en anders tot 2 april reünie ( Hoensbroek ) bij jullie thuis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!