TOTOAFRIKA.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Toon

Reacties

Reacties

joop olietank

Het gaat weer gebeuren!!!

Arie Schepens

Toon, geniet ervan.

Ger Woods

Toon heel veel plezier en een goeie vakantie.

Ger Woods

is Arie familie van mij.

Chris Desmond

Good to hear that you are riding your motorcycle again. It will be interesting to see your pictures. I am hoping to ride through Russia this year.
Enjoy
Chris

maandpachipp@gmail.com

Great to know that you are back on the road Toone, it will be nice to follow you on your travels stay safe, we are sure that you will frighten thoseMali people down there in darkest Africa,
Muchas love Wendy and Graham

annie janssen

Heel veel plezier en heelhuids weer thuis komen!
Xxx

Antoinet

Ik ga weer genieten van jou mooie verhalen

Toos Cox

Nou zet m op, geen makkie als ik dat zo lees!!Veel plezier.

Eric Wilms

Hoi Toon,
Hou het recht en kijk goed uit vur overvliegend wild!
Kijk er alweer naar uit om alle spannende verhalen uit eerste hand te lezen en uiteraard na afloop van jou zelf te horen, see you????

Kees van Vroenhoven

Toon heel veel plezier.
Ik zal aan je denken als ik aan de schrobbeler zit.

The Plumber.

Ha Toontje
Als de rest van je trip net zo chaotische verloopt als de start dan beloofd het weer een heel verslag te worden.

Groetjes en veilige en probleem loze trip.

The Plumber.

Ps Mieke zet de bloemen maar buiten nou dat ie weer eens weg is .

Leo Hoogmoet .

Laatste keer dat ik je gezien heb was in Les Orres.
Er was toen iets aan je brommer ,deze stond toen op een aanhanger.
Ik hoop dat soort ongein je deze reis bespaart blijft.
Veel succes/plezier/ ervaring en beetje geluk.
Tot ziens in de Pyreneeën.
Vr gr Leo

Kees van Vroenhoven

Hé Toon zo te lezen vermaak je je wel.
Ik wens je nog een goede, veilige en gezellige reis.

Eric Wilms

Als ze daarginds denken dé ze Toon kennen lichten komen ze bedrogen uit????
Blijf er kort opzitten Toon, mer dé komt wel goed volgens men.

Gerard Raaijmakers

Hoi Toon erg leuk om je weer te kunnen volgen op je uitdagende reis. Wel uitkijken he want ik ben nu niet met de aanhanger in de buurt om je op te pikken! Veel plezier en een veilige reis!

Nick&Marianne

Mooie foto's Toon, nog een hele goede reis verder!

Peer Fu

Klinkt allemaal gaaf
Ook al gaat het niet zoals je had gehoopt
Maar je bent wel aan het leven en dat kan niemand af pakken
Hoop je vlug weer te lezen en te zien

Lennert Fredrick

TOTOBAB!

Wat een dag, maar je kan verder met je 'nieuwe' band.

Succes op je terugweg!

Lennert

joop olietank

geef even de link weer door ben hem een hele tijd kwijt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!